مرا مخوان
تاريخ : پنج شنبه 14 ارديبهشت 1391برچسب:, | 22:32 | نویسنده : Ehsan Talebi

 مرا مخوان،

من شکل هیچ چیز تو نیستم.

مرا مخوان ،

من بی سبب گذرم اینطرف ها افتاد.

داشتم دنبال جایی می گشتم برای نبودن

جایی که بشود خلاص شد از همه حرف های نگفتنی ای  که در دلم رسوب کرده اند.

مرا مخوان،

من خسته تر از آنم که تو را بشناسم.

سال ها می گذرد از آن زمان که دلم می خواست از همه چیز سر در بیاورم.

سالهاست که دیگر نیستم آنکه همه چیز را به چالش می کشید.

من خسته تر از آنم که نگاهت را تحلیل کنم.

مرا مخوان ،

بگذار خیال کنم که در این شهر گم شدم

بگذار تا جایی پیدا کنم برای نبودن

 دور از همه ی نگاه ها... 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: